It's now or never

det var ett tag sen!
Jag suger på att blogga, funderar på att ta bort bloggen. Hmm, eller?

This is my life, it's now or never!
Jag lever som jag vill, skiter i vad andra tycker.
Jag lever inte för att följa andras förhoppningar
och lever inte efter att göra andra nöjda.
Man lever en gång och jag lever precis som
jag vill, hur jag vill, när jag vill, thats it!
Jag är den jag är, älska mig för den jag är
eller hata mig, erat val och jag skiter it!


Aja! Lär skriva LITE om kryssningen, men orkar inte skriva allt, hände såå mycket! Cassie & jag var galna (Felicia följde inte med, annat kom upp) sjöng flera gånger på 'scen' och drinkarna, skumpan och cidern flöda, så jävla härligt! Jag klappa på en kille - sådant som händer - ja, jag skryter! Men det är lite roligt, tänk er lilla mig flyga på en random snubbe på 35+ som är lång och biffig, vad hände där? Vet inte ens varför, det sög ju. Kul att sitta med vakterna ett tag.. not! Haha aja! Hände iaf jävla massa natten blev lång. Ett minne för livet, snart är det dags igen!

Har faktiskt inte hänt så mycket i mitt roliga liv, varit ett par chill dagar. Var på råd & mellanvård på ett möte idag, gick bra det där! Jag är stämplad som svår missbrukare nu, haha inte så illa kanske ;) .. Nej men det gick bra. Nu ska jag mysa ner i soffan med underbara föräldrar och lillebror för att äta gott och kolla film. Sen blir det krypa ner i sängen, slå på en film på min tv och sova.. väldigt trött idag faktiskt. Imorgon blir det ingen skola, möte i Östhammar istället. Sen förmodligen träffa Felicia och ladda för lördagen!! Brudarna är på't igen, som det ska vara.












Nu är det dags att gå ur cirkeln jag gått i länge, länge.
Dags för en förändring!







Kommentarer
Postat av: Cassandra

Bästa duuu! <3

2012-03-15 @ 19:11:39
Postat av: idis

Bra mickipick:)

2012-03-15 @ 20:02:43
URL: http://beingidis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0