I'm not totally useless, I can be used as a bad example

Nu vet jag hur min nästa tatuering kommer se ut! Ska göra den denna månad, spännande! Kommer blogga mer ikväll för är inte på humör just nu och då kommer jag skriva om helgen osv.

-

Don't trust too much.
Don't love too much.
Don't hope too much.
Because that too much,
can hurt you so much.
'

I hope karma slap you in the face before I do!

.

Här är en blogg jag verkligen tycker alla ska läsa,
http://juliahofsweden.blogg.se/
en tjej som förlorat både mamma, pappa & syster.
Hon har en kategori där hon bara skrivit om dom,
väldigt rörande och väldigt fint. Avundas hennes
starkhet att sitta och skriva om det på och ändå
förklara för alla att hon aldrig tvekat på att välja
rätt väg liksom för att må bra! Hennes pappa söp
ihjäl sig, syster dog i bilolycka och mamma cancer.
Det är hemskt! Man kan också läsa om hennes
liv med vänner och vad hon gör på fritiden osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0