I'm gonna live my life!!

Hemlig beundrare om så sant, så sant!:
Hej, bara så att du vet så har du en hemlig beundrare, som avgudar dig mer än allt annat. Någon som bor i österby :$





Haha, ska jag vara ärlig så sådana kommentarer skrämmer mig. Någon som kan söka upp IP? Kommentera isf gärna eller skriv på fb. Blir nyfiken vad det är för liten trollunge som busar på min blogg. Hatar när folk kommenterar anonymt så ni vet! Gulligt att ni kommenterar, älskar att få kommentarer för funderar på att jag kanske ska lägga ner bloggen men det är ju faktiskt en hel del som läser min blogg av någon konstig anledning? aja det är iaf alltid kul men varför anonymt? Onödigt.


Aja som vanligt är jag dålig med att blogga. Men helgen har varit grym! tidigare i veckan fick jag hem 'allt'(fyra paket) jag skickat efter, allt är jag nöjd med och satt bra, det är alltid kul.

Fredags blev det stan med Felicia & vi fick med oss Victoria också - skit kul. Spåra runt i stan sen hem mot Österby igen - tid osv har jag noll koll på, smet gällde. Lördagen trodde jag att jag skulle dö på sekunden när jag vaknade fyfan!!! Men det var bara att ladda om igen för att styra fest hemma hos mig, kom massa blandat folk, skit kul! Farsan körde hårt och var höjdpunkten. Alla diggar farsan, han är bäst. Sådan far sådan dotter? ;) helt perfekt avslut också.

Idag, vaknade glad, längesen jag var så glad.. höll inte länge typ en timme men ändå. Kul att ha sådana stunder på en söndag faktiskt. Hade planerat annat för denna dag men som sagt planer kan ändras, så blev pizza med bästa lillebror och efterrätt osv. Helt trött i kroppen efter denna helg, inte så konstigt kanske med massa alkohol bara och jag bara ätit 3 gånger fre-lör-sön tillsammans? haha är huvudet dumt får kroppen lida, så kan det vara! Känner att jag bara skriver massa konstigt typ? Tråkigt att läsa men men min blogg.. w/eeeeeeever.

Nu ska jag ut och glida en kurva, röka och snacka skit.. peace out, bitches











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0