Helgen

Skrev aldrig något igår för jag somnade, var riktigt trött i kroppen så la mig i sängen för att kolla på film och somnade direkt! Blev ingen skola idag.. inte varit där på 3 och en halv vecka ( dock en vecka har varit lov ). Ska gå imorgon och torsdag sen fredag är det kryssning. Nästa vecka är det nya tag som gäller - på riktigt, var dock i skolan igår med Fillan och bara kollade liteeee. Fillan och jag var helt störda i huvudet, kommer inte ihåg sist jag skrattade så mycket som jag skrattade igår, sjuka i huvudet säger jag bara! Drog till skolan bara för att känna mig för - dom som står mig tillräckligt nära vet vad det handlar om.. Fillan var dock på några lektioner. Aja! Nog med det, HELGEN!!!! ----

Haha aa helgen, fredagen spenderade jag med Felicia som bara kan sluta på ett sett. SPÅRAT. Vi satt hos henne svepte några glas - så blev det med nyktra helgen!! - sen körde Emil & Jocke oss till Östhammar, haha första som hände var Fillan tog tag i mig för hon hade högre klackar och var rädd att ramla.. men det var dock jag som halkade och gled under en bil? haha lyckad tjej. Efter försök att ta sig upp och sedan lyckades så gick vi in, var trevligt folk där, alltid roligt. Haha aa hände mycket där hemma som jag inte orkar skriva allt om här men aja. Sen när vi skulle dra därifrån trodde jag vi skulle hem men nejj,, haha fillan sa att planerna ändrats och då skulle vi möta Maax, Joel & Pontus vid Sibylla, vi var ju lite runda om fötterna så vi trodde vi var helt lost i östhammar och inte skulle hitta men sen såg jag Sibylla och Fillan trodde mig inte och lyssna inte så människan drar med mig för att knacka på ett hus i Östhammar och säger ' hej vi kommer från Stockholm och hittar inte till Sibylla ' haha .. Killen försökte förklara men Fillan vägrade lyssna och bad dom köra oss istället och det var dom snälla att göra. I bilen 'ringer' Fillan sin pappa och säger ' hej vi är snart vid Sibylla kan du hämta oss där? ' hahaha stor chans att vi var från Stockholm och hennes pappa skulle komma därifrån för att hämta oss. Vi drog också i med att vi somnat på bussen och hamnade i Östhammar. Visste inte vart vi skulle från första början heller? haha sjuka! Aja, mötte på grabbarna som var nyktra och dom trodde nog vi var helt körda - men det är vi också! Tänkte vänta på bussen vid 7-8 på morgonen för att åka hem men jag kände ångesten börja komma och ville bara hem så leta runt på FB så slutade med att Linkon körde hem oss - inte till Stockholm dock huhu fick bli Österby haha. Var så mycket annat som hände men orkar inte skriva allt här, haha herregud.

Lördagen tog jag det lugnt med Elin k, var sällskap med Emil när han körde lite. Satt och åt godis, chips, läsk på vallonvägen. Skönt att vara lugn en lördag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0