buhuu

Totalt bortkastad lördag, humör är sämst, mår kasst.

För att bli på bättre humör lät far min skicka efter ett par byxor jag blev sugen på. Han har förstått det där med att mamma & jag blir gladare av shopping hah, men inte ens det hjälpte LITE. Tror dessa byxor kommer bli snygga till jackorna jag skicka efter tidigare idag. Skicka efter en beige jacka, och en marinblå trenchcoat. Hoppas dom sitter bra, dock den beiga jacka har jag haft typ exakt likadan förr men någon har fått med sig den hem och ger den inte tbx så jag fick köpa ny, ville ha en lika för den passade till det mesta och jag gilla den bara helt allmänt, helt okej iaf. Sen den marinblå köpte jag i en större storlek för när jag läste på vad folk recenserat om den så är den väääldigt liten i storleken. Hoppas det blir bra annars klipper jag sönder dom om jag är på detta humör när jag får dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0