aj aj!

Gjort gelénaglar på mig själv, bytt fransar osv så man ser okej ut imorgon! Laddar för fullt med att tvätta partykläderna och packat i skor osv i väskan.. huhuuu snart kommer Cassandra så ska vi laga middag här hemma och bjuda familjen på. Sen får vi se vad vi gör utav kvällen för att det ska gå fort! Tove ska köra in oss imorgon till
Uppsala då bussen går 2 mot Stockholm! 

Mamma sa att jag skulle få en överraskning ikväll, som skulle vara användbar på kryssningen om jag inte fatta fel? Uhm undra vad det kan vara ;)

Juste.. var med om en sjukt vidrig sak, känsliga personer sluta läsa NU.
Jag stod i duschen. Rakade mina ben, hade nytt rakblad och som alla vet är dom EXTREMT vassa när dom är nya, jag stod och tänkte på annat och drog i liite hårt, sved till men förstod inte riktigt direkt vad jag gjort, sen ser jag att det hänger ca 10 cm TJOCK hud på bladet.. Jag kollar ner och det bara rinner blod i badkaret. Det var inte som alla kan tappa sig på och dra i lite så man blöder det var verkligen djupt 10 cm äckligt sår. Det var flera timmar sen och det blöder än fast jag plåstrat om... Buhuu :'( Mamma får kolla på det när hon kommer hem. Det värsta är att det är längst ner på sidan av benet vid knölen över foten om ni fattar? och jag kollade nyss och mina klackskor jag kommer ha imorgon kanten slutar precis mitt på såret så det kommer gå och dra emot och förmodligen börja blöda igen. Fifan.... Kanske får leta efter bättre skor för 'discot'&dansgolvet är öppet 23:00-04:00 och jag ska gå av dansgolvet sist så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0