skadorna osv

Angående mina skador som ni ville veta lite mer om så min framtid ser ut såhär just nu att jag kommer några veckor nu få träna att öppna käkarna som inte går att få upp än, sen 3 månader fram måste jag ta det lugnt med att t.ex springa, lyfta osv pga frakturerna i mina 5 kotor i ryggen & armen som är av på 2 ställen, och mina revben som är av. Efter denna sommar ska jag träffa flera läkare och börja planera fler operationer som kommer göras i mitt ansikte i september, då ska mitt ansikte vara redo för fler operationer. Jag har läst igenom alla papper läkarna använt sen natten jag kom in och herregud vad jag var skadad.. Lite overkligt att det faktiskt är mig alla papper är om osv.. Fick reda på en sak jag inte visste om faktiskt och det var att jag hade frakturer lite här och där i skallbenet också, inte bara i hela ansiktet, och hjärnvätskan läkte i över en vecka genom näsan och ryggrad. Det var planerat operation för att fixa det men det slutade rinna innan dess.

Nån ville att jag skulle lägga ut bild på mitt ansikte innan och efter jag sminkat mig för att visa hur bra sminket är och det hade jag tänkt att göra i veckan.

Nån frågade om min framtid när det gäller studenten och efter studenten och jag har inte planerat så mycket än men jag SKA ta studenten nästa år, det är säkert haha och jag ska börja jobba så fort som möjligt och jag har ett eller två säkra kort redan när det gäller jobb men det får vi se vad jag är sugen på då! Kan hända mycket inom ett år och vem vet vad jag är sugen på att göra då.


Har inte speciellt bra kamera så bilderna är kassa..
Men bilden till vänster : Det är det mest skadade sidan och jag kan inte röra så stor del av den och det är på den sidan mitt öga är skadat som kommer opereras i höst, svullnaden har inte lagt sig än heller.

Bilden i mitten:
Ett rätt långt ärr vid käken där underkäken stack ut vid olyckan också.

Bilden till höger: Har massor med ärr i huvudet, ett ärr går från vänster öra till höger, där skärde dom upp vid den 16 timmars operationen och drog ner min hud över ansiktet så dom kunde lägga plattor och bygga upp mitt ansikte igen som var helt förstört.


Kommentarer
Postat av: Gunn Andreeff

Lillsnuttan. Stackars dig men du helnar fort p.g.a åldern. Du kommer att vara hur söt som du alltid har varit. Kram

2012-06-13 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0