löjligt

fick en låång kommentar på senaste frågan jag svarade på och det HON reagerade på var 'Folk jag inte ens känner verkar tro vi är bästa vänner nu. Folk som inte hört av sig eller brytt sig förr gör det nu.' skrev typ att jag borde ta vara på stödet jag får och att hon trodde jag blev glad för att jag fick stöd. och att dom inte behöver leka bästis för att dom bara bryr sig. Men snälla du hur i helvetet kan du säga att jag borde ta vara på stödet mer? Du har ingen aning om hur många som skriver varje dag som inte känner mig ens och jag svarar på så många jag hinner med även fast jag inte känner dom och jag är lika trevlig som mot vem som helst. I början var det över 100 som skrev som jag inte kände och dom började allt med ' hej jag känner inte dig ' och när jag kolla profil hade vi kanske 5 vänner gemensamt och många av dom skrev ' bara höra av dig om du vill ses och behöver snacka ' det tycker jag är fruktansvärt överdrivet för varför ska jag vilja träffa en människa jag inte känner och snacka om en sådan här sak? Jag är inte dum i huvudet och förstår att dom bara vill stötta mig och jag är tacksam för det vilket jag skrivit till varje person som skrivit till mig men när man aldrig sett mig i verkligheten eller ens vet vem jag är behöver man inte överdriva allt, det räcker med ' tänkt på dig hoppas allt går bra, krya på dig ' typ så. Och du? , du har kommenterat min blogg förr och skrivit ditt namn då så även fast du skrev denna kommentar anonymt så ser jag fortf vem du är, samma IP adress vettu ;) Flera människor som gjort så - osmart :p



Kommentarer
Postat av: Jempa

Hej söta lilla mickis! även om vi inte har hörts så mycket den senaste tiden så har du ju alltid varit

den där söta galna lilla bruden som man tycker om så mycket! Kan inte beskriva med ord hur skönt det är att allt har gått så bra, du är så jävla stark, galen brud! ;) Du har visat alla vad riktig styrka är och du har förmodligen fått fler än bara mig att ändra så mycket uppfattningar om livet, vad man ska ta vara på, hur man ska tänka och prioritera. Jag hoppas verkligen att du inte ser mig som någon som visar att jag bryr mig nu bara för att du var med

om den här olyckan, för jag kommer alltid stå vid din sida :) och jag hoppas du blir stark nog

fooort nu så vi kan köra en galen båttur igen, och prata om LIVET! inte döden den här gången.

Krya på dig massor så hoppas jag att vi ses snart. love u <3

2012-06-12 @ 13:38:50
URL: http://jessicus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0