lite olika

Vägde mig nyss, fortsätter gå ner i vikt, 45 kg nu. Min kropp behöver styrka för att orka så att gå ner i vikt mer är det sista jag behöver men jag kan ju inte äta så.. Kan ju bara dricka så inte så konstigt.. Väntar på samtal från sjukhuset, kanske behöver åka dit idag igen. Alla läkare som var med på operationerna och varit med mig sen jag kom in från första början ska sätta sig ner och prata om mig. Får se vad dom kommer fram till! Hoppas jag slipper åka in, tar så mycket energi att vara på det hemska stället och sitta i bilen dit osv..

Jobbigt att se på facebook alla som ska festa idag, firar studenten osv, självklart glad för alla och speciellt glad att andra mår bra men jag vill också kunna åka och kolla, jag vill kunna ta en cider med härligt folk, grilla lite osv. Jag känner mig så halv som person! Det kommer ta lång tid innan jag är helt mig själv igen men men, det klarar jag!



tänkte svara på några frågor :

         Sara om Frågor:
När hände olyckan? När vaknande du? Hur känndes de då?

Olyckan var den 13 maj, så långt jag kommit redan är helt otroligt efter alla skador jag fick när det inte var så länge sen. Jag vaknade till och fick minne tbx och blev mig själv den 25 maj. Innan dess har jag inget minne alls från sjukhuset osv. jag hade öppnat ögonen osv men jag skrev lappar osv istället för att prata. Men när jag vaknade till förstod jag ingenting, men när mamma berätta vad som hänt osv kände jag ett konstigt lugn och tänkte att det är okej om jag är död..


. om Frågor:
Höll du o nicko på att träffas igen när olyckan skedde? Hur är det mellan er nu? Kommer ni satsa på nåt mellan er igen?


Jag och Nicko höll inte på igen när olyckan skedde, vi har varit vänner nästan hela tiden sen det tog slut mellan oss för nu ett år sedan och inget mer. Det är bara bra mellan oss, han kom på flera besök på sjukhuset och kommiit hem till mig nu när jag är hemma osv.. Han har ställt upp otroligt och han var också med i olyckan ju och trots att han inte fick en enda skada så han fick fortf se mig hur jag såg ut osv så det har varit jobbigt för honom också. Nicko och jag är vänner, thats it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0