Lite lycka i det hela

det blir jobbigt när smärtan tar över, jag längtar tills dagen jag slipper känna detta, dagen jag slipper vakna om nätterna av smärta och oro.. Men det känns långt borta.. Jag tappar orken ibland, faller i gråt, känner att det inte är värt det men då tänker jag på alla underbara människor omkring mig och känner att jag ska kämpa till hundra procent! Allt stöd jag fått är så oerhört hjälpande och ni är underbara!

Lite lycka i det hela

Tack till alla fina människor som gett mig så mycket stöd, blommor, presenter osv.
Jag har fått så oerhört mycket: smycken, smink, kläder, skor, hudvård, parfym, pengar osv osv- Det är sjukt mycket saker jag fått av familj, släkt och vänner <3

Även fast jag inte känner mig värd ett dugg för det är jag som gjort att allt blev såhär, även fast jag försökte göra en handling som var bra.. Men det var en olycka, det var en olycka och jag kan inte göra något åt saken alls.

Kommentarer
Postat av: Em.

Jag har lagt många tankar till dig och funderingar på hur pass bra du skulle klara dig. Jag känner en lättnad att du klarade dig så bra som gjorde, en 17åring ska inte behöva dö. Att du hade tur i oturen och en otrolig skyddsängel har du garanterat förstått själv och att du körde utan körkort är bara en grej som typ alla gjort så tänker inte påpeka att det var dumt gjort, däremot vill jag ge dig all kraft och styrka i din återhämtning och att allt går som det ska! Lycka till Mikaela och fortsätt kämpa, det kommer ta tid men ha tålamod!

2012-06-07 @ 22:17:03
Postat av: sandrarengren

fina mickis <3

2012-06-07 @ 23:00:43
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: LINNEA'

du är så stark hjärtat,

tänker på dig!

2012-06-07 @ 23:22:14
URL: http://linneamalmborgs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är värd alla dom där presenterna Mikaela ! Du gjorde ett misstag och det gör alla, du kommer klara detta.

Du är otroligt stark !

Och lägg ingen energi på all negativ kritik osv tänk alla som stöttar dig ist, du kommer klara det här det lovar jag !

Kram

2012-06-08 @ 00:35:43
URL: http://erikaslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0