första tankarna

innan förra helgen när jag kom tillbaka i mig själv så kunde jag inte prata utan jag skrev lappar istället, skrev väldigt konstiga saker ibland haha.. Men när jag kom tillbaka och mamma, pappa och alla berätta vad som hänt, kände jag en konstig känsla i mig att jag va förvånad över att jag inte var död, att det hade varit okej om jag varit död, som jag var inställd på det. Vet inte hur jag ska förklara riktigt. Men är så jävla glad över att jag lever!
Tror jag var på andra sidan och vände för på lapparna hade jag frågat efter farfar som är död och jag hade skrivit så konstiga saker att någon måste komma till mig osv. det var inte dags för mig!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kännet inte direkt dig osv Men måste bara säga att du är så sjukt stark som tagit dig igenom detta och verkar ha sådan jävla kämpar glöd, jag beundrar dig för de du kämpat igenom och fixat så mycket som du gjort!

Inte många som skulle klara detta, du är en stark person och va glad och le för en sån person som dig är värd de!

2012-06-02 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0