.....

Moralen om ....:
på vilket sätt påverkar det om jag är namngiven eller inte?
Är 2 personer oförmögna att framföra ett fordon lämnar man det.
Dina vänner hade nog inte vart så stöttande om din lilla övningskörning hade slutat med att du kört på någon av deras familjemedlemmar.


att folk inte kan stå upp för sig själva och måste vara anonyma och bara kan roa sig med att sitta bakom en skärm och säga saker tycker jag är jävligt omoget det är min åsikt och jag står för det utan att vara anonym!. Jag var otroligt nära att dö, jag kämpade för att komma tillbaka och kommer få kämpa länge och kanske behöva gå genom fler operationer. Det handlar inte om att jag körde bara för att, att jag inte kan köra, hade jag varit osäker hade jag inte kört om jag trodde jag riskerade någons liv, jag kan köra och hade du åkt med innan hade du vetat att jag faktiskt körde jävligt bra innan och vet vad jag gjorde. Jag vet inte vad som hände men vad jag hört och vad folk tror kom jag för nära kanten och fick sladd så jag flög ut i skogen, det är inte mycket jag kunde göra åt hela händelseln. Men köra kan jag, olyckor kan hända alla! Och att få höra att jag ska vara glad att jag bara skada mig själv, klart som fan jag är glad att bara jag kom till skada och ingen annan men så skadad jag är, smärtan jag känner och så lång tid det kommer ta innan jag blir normal så känner jag ibland att det kunde varit lika bra att jag dog så det är fan inget jag vill höra!i

Kommentarer
Postat av: Sebbe V

Svar till den anonyme (Moralen).



Du ser för svartvitt på det hela. Det misstaget (olovlig körning) Mikaela gjorde önskar ingen ska leda till en olycka. Du själv skulle inte önska detta åt någon av dina vänner / familjemedlemmar, oavsett vilket misstag/brott dem har begått i livet.



Hädanefter får den anonyme (Moralen) gärna skaffa sig lite ryggrad och framträda med sitt namn.

2012-06-02 @ 20:49:08
Postat av: Mia

Att strö salt i sår som redan är så fruktansvärt infekterade är bara så fruktansvärt omoget! Ärligt talat så ska jag kolla upp din ip adress och prata med dig ansikte mot ansikte, jag lovar att du inte är lika modig då! Du borde skämmas! Om du fortsätter så kommer jag att polisanmäla och hänga ut dig, så får vi se hur roligt du tycker att det är. Bye the way i love you mikaela och kommer alltid att stå bakom dig!

2012-06-02 @ 21:19:50
URL: http://Intebaramia.blogspot.com
Postat av: Y

min enda spontana tanke är att det finns en anledning till att du inte har körkort och det var inte bara oansvarigt av dig utan nästan ännu mer av din vän som tar bilen och ändå väljer att dricka. Förstår din logik att bättre att du kör nykter än han onykter, men som sagt körkorten finns av en anledning. Dock är jag grymt imponerad att du är öppen med vad som hände även om du (antagligen) ältar det och förhoppningsvis inser att det inte var det klokaste beslut man kan ta. Man kan inte göra ogjort, men du hade änglavakt. Ta vara på det och tänk en extra gång nästa gång!

Hoppas allt går bra med rehab osv

2012-06-02 @ 22:19:53
URL: http://yasminehagberg.devote.se
Postat av: Anonym

"jag kan köra och hade du åkt med innan hade du vetat att jag faktiskt körde jävligt bra innan och vet vad jag gjorde. Jag vet inte vad som hände men vad jag hört och vad folk tror kom jag för nära kanten och fick sladd så jag flög ut i skogen, det är inte mycket jag kunde göra åt hela händelseln."



jävligt bra på att köra? jävligt bra borde väl kännetecknas av nån som inte gör nåra fel i sin körning så det var väl lite av en överdrift.

Och att det inte fanns mkt du kunde göra åt saken... jo du kunde låtit bli att köra när du inte har körkort och fått din grymma körning bedömd av nån som faktiskt har som jobb att bedöma det (dvs ett godkänt körkort).



Sebbe V: klart jag inte skulle önska någon en olycka men som jag sa när min syster volta och krascha sin bil: kör du över dina begränsningar får du skylla dig själv



Och till Mia: va ska du polisanmäla mig för? lyckas du spåra min ip till min dörr så tar jag gärna diskussionen med dig face to face. men bara så du är medveten om det så är spårning av IP ett brott och inte ens polisen kan göra det utan misstanke om grovt brott.

jag kan till och med ge dig ipn här:



IP Information: 69.31.103.214

ISP: nLayer Communications

Organization: GIGLINX

Connection: Broadband

Services: Network Sharing Device

City: Torrance

Region: California

Country: United States



det enda jag vill få vederbörande att inse är att har man inte körkort ska man inte köra oavsett hur bra man själv tycker att man är.

2012-06-03 @ 00:52:58
Postat av: Rebecca söderström

Idioter är vad alla är som skriver sådär till dig Mikaela. Blir så arg att det brinner i mig. Den patetiska idioten som yttrar sig sådär kan säga vem den fega jäveln är på en gång, men eftersom hon/han inte vågar skriva namn är det bara ännu ett tecken på hur feg denna människa är. Bry dig inte alls, och ta inte åt dig! Tyvärr finns det idioter som bara måste lägga sig i allting, och det verkar man inte komma undan. Du är fantastisk och stark käraste vännen. Finns för dig alla dagar <3 älskar dig

2012-06-04 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0