det som inte dödar

 Jag var på sjukhuset idag igen för en röntgen på huvudet för att kolla både sprickorna i skallbenet och blödningen i huvudet så att allt läker och blir bra. Idag fick mamma och jag besök av fina vännen Sanne också, gick snabbt på sjukhuset sen åkte vi hem. Sanne och jag åt lite, prata lite skit och sådär! Sen gick hon hem och jag la mig och vilade.

Det som inte dödar det härdar, jag har inte förstått dom orden så bra som jag gör nu. Jag har aldrig sett på mig som en stark person, men med huvudet högt kan jag t.o.m säga dom orden om mig själv, jag känner att jag klarar mer än jag någonsin trott. Det gör vi alla! Jag önskar att alla öppnat ögonen mer som läser min blogg osv och uppskattar livet mer för det gör verkligen jag, jag tänker tillbaka på innan olyckan och saker jag gjort, hur jag behandlat andra & det hatar jag mig själv för, känns som att jag mognat hundra år efter vad jag gått igenom hah. Något positivt av det hela iaf tss. Folk ( speciellt ungdomar iaf ) vill ha drama i sina liv, så är det ju, det kan man inte förneka, och folk gör små skit saker till stora osv men sådant har ingen betydelse alls, man ska ta hand om varandra, kunna förlåta, kunna prata och visa respekt. Trevlig helg på er! Ta hand om er och varandra!

 

 

 

.

Fitt                                         Om: en fråga;

                                                                          
Hur mår han då, med tanke på att du blev oxå nästan skrot?
Var det på eget initiativ du körde, eller på killens?
 
Han mår bra, träffat honom och inte märkt något på honom att han inte mår bra iaf. Var såklart orolig för honom att han typ bet ihop när han träffa mig och var glad då, så frågat vänner omkring och alla har sagt att det är bra med honom så han klara sig både psykiskt och fysiskt :)
Det var jag som erbjöd mig att köra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var de robin millqvist bil du körde? svara snälla

2012-06-16 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0