det går åt rätt håll!

var på sjukhuset idag, allt går åt rätt håll. Fick höra att med tanke på hur mycket ryggen är skadad med frakturerna så måste jag vara oerhört försiktig 3 månader fram. Ananrs var det bara bra saker!

Jag tänkte bara säga det att ni som inte har bättre saker för er utan sitter och skriver negativa saker till mig, mogna människor som sitter bakom en skärm och skriver negativt ( låt mig skratta HAHA ) kan dra rakt åt helvetet. Jag tänker inte lägga energi på att ge svar på dom mer eller godkänna dom i bloggen och jag tänker inte heller läsa klart dom när jag ser att det är negativt. Tror ni inte jag är straffad nog? Ni skulle vara i min kropp för fem sekunder, tänka mina tankar, känna på min smärta en skulle ni ändra åsikt fort.


(Känsliga människor läs inte detta)

Jag fick höra av en läkare idag som hade varit med från första början när jag kom in och han frågade om jag ville veta lite om skadorna och hur jag såg ut, självklart svarade jag. Han berättade att min käke, både över och under hade varit helt av och stod åt helt olika håll. man såg helt enkelt benen helt. Och det blödde så mycket att man inte ens fick in en slang ner i halsen som skulle hjälpa mig att andas så dom fick 'göra hål' i halsen väldigt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0