aldrig mer,

Jag tänker aldrig någonsin låta folk köra över mig igen, jag har låtit det varit så hela mitt liv, jag kanske behövde olyckan för att bygga upp mig själv och bli stark med mig själv, allt har ju sin mening sägs det. Vän eller kille, aldrig mer. Jag har redan börjat känna av det och utan att jag ens märkt det har jag i psyket dragit mig undan mer och mer och kopplat bort känslan av förlust av dom personerna, jag har redan utan att tänka på det börjat radera dom bit för bit. det är jag som ändå står som en vinnare här, jag klarade den olyckan och fick en andra chans. Jag kommer bli återställd och inte ska jag låta någon få mig att känna att jag inte duger, att jag inte är bra som jag är. För det är jag, det är alla. Alla är perfekta som den person dom är, inte i allas ögon kanske men det finns dom man kommer möta i livet som kommer älska alla delar av en, både dom dåliga och bra. Det är dom man ska ta vara på och hålla fast vid, man ska aldrig ändra sig för någon annan. Jag kommer aldrig göra samma misstag igen.

Men man ska nog aldrig sätta 'krav' och förvänta sig saker av andra,

Det värsta misstaget du kan göra är att gå ifrån & strunta den person som stod där och väntade. Det kommer en tid då den personen inte står kvar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0