<3

Sen den 13 maj, då olyckan skedde har min familj, speciellt mamma, och mina släktingar skrivit i en bok om allt som skett, gett mig hälsningar osv så jag skulle kunna kolla tbx nu när jag är på benen igen och veta vad som hände under tiden jag var borta. Det är helt underbart, gråter när jag läser den 'dagboken'. Jag älskar min familj och släkt mer än ord kan beskriva!

Nu på kvällen kom en otroligt saknad vän Johanna över med ett otroligt fint halsband som det står i ett hjärta ' love life ' jag och min familj har planerat att göra en tatuering efter denna olycka för att jag kämpade mig tillbaka till dom och klarade mig trots alla skador och att man ska vara rädda om varandra och mamma sa direkt ' det där ska vi tatuera in ' och det ska vi! kändes så otroligt rätt! Sen fick jag en fin tavla hon satt in bilder på oss, lagt in blommor och texter. Sen ett otroligt fint brev, finns inte ord att beskriva brevet, läst det sex gånger och kan läsa det hundra gånger till utan att tröttna, det gav mig sådan jävla styrka! Jag älskar dig johanna!


Skulle gärna kunna sitta och skriva vad jag fått av alla andra underbara älskade vänner osv men det skulle ta sådan jävla lång tid men ni vet hur oerhört tacksam jag är för allt, ni är bäst. Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0