lite om min vecka

I måndags åkte jag upp till en stuga i Orsa med finaste familjen! På tisdagen kom morbror, mormor, moster och kusin Isabelle upp. Vi gick i björnparken osv. Sen åkte jag med dom hem igen, så jag var bara i stugan en natt. Isabelle sov hos mig och igår(onsdags) drog jag till stan när jag vaknade med Elin, köpte lite smått som t.ex en väska, två tröjor, smycken, solbrillor osv. Sen drog vi hem till mig lagade mat, fläskfilé och potatisgratäng. Isabelle & hennes kompis åt också med oss. Sen började vi dricka viiiin på min altan. På kvällen rullade massa trevligt folk in. Sju på morgonen fick jag lägga mig och sova ordentligt. haha men blev ba nån timme sen upp igen! Idag har jag inte gjort mycket, varit upp till affären och handlat mat, tvättat, diskat, lagat mat och sen placerade jag och Isabelle oss i soffan och åt mat, köttbullar med lingonsylt, gräddsås och potatis MUMS, sen blev det efterrätt chokladpudding, och nu på kvällen blev det chips & dipp och annat gott jag köpte hem! :)


Tack för igår fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0