hmm

jag tror starkt att jag behöver tagga ner lite, dra mig tbx ett tag.. så om jag inte svarar på sms osv så håller jag mig för mig själv bara. Jag känner att allt negativt jag skjutit bort kommer ikapp mig, alla gånger jag skrattar och skämtar om olyckan istället för att säga att det är ett rent helvetet varje dag och jag hatar vad som hände, kanske bäst att ta tag i dom känslorna också ibland istället för att le och skratta som inget hänt och bara blunda åt allt? för inom mig blundar jag aldrig åt vad som hänt, jag lider med mig själv(om jag får vara egoistisk nog att säga så) för det är ett helvetet i mig hela tiden, alla tankar, smärtan och allt annat.. yeye ville bara skriva det.. känner starkt nu att jag behöver det iaf. Kan ändras fort så är jag ute och dricker och håller på imorgon igen men jag tror jag behöver dra mig undan ett tag..

visst. jag skrattar och skämtar mycket om olyckan för jag skrattar hellre än gråter åt vad som har hänt, men ibland blir det för mycket.



I've wasted my nights,
You turned out the lights
Now I'm paralyzed,
Still stuck in that time,
When we called it love,
But even the sun sets in paradise

I'm at a payphone trying to call home
All of my change I spent on you
Where have the times gone, baby it's all wrong
Where are the plans we made for two?

If "Happy Ever After" did exist,
I would still be holding you like this
All those fairy tales are full of shit
 One more fucking love song, I'll be sick.

Oh, you turned your back on tomorrow
'Cause you forgot yesterday.
I gave you my love to borrow,
But you just gave it away.

You can't expect me to be fine,
I don't expect you to care
I know I've said it before,
But all of our bridges burned down

Kommentarer
Postat av: Gunn Andreeff

Stackars vännen <3 Jag förstod att detta hemska som hände dig skulle hemsöka dig för eller senare. Dölj inte din smärta utan låt dig få sörja oxå. Kram och jag tänker på dig ofta ofta. Kram

2012-07-29 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0