helt underbart

Igår kom det som sagt ett gäng hem till mig vid fem-sex tiden för att grilla och dricka! Hur trevligt som helst, alla var på bra humör och det var bra väder! Skulle egentligen bara suttit här några timmar men  blev här hemma hela kvällen rullade in mer folk under kvällens lopp. Riktigt lyckad kväll! bästa mamma & pappa var också med och festa med oss, haha dom där två är roliga dom, älskar dom så mycket! Slutade med att jag fick en riktig smärta i skallen vid 2 på natten och det blixtra för ögonen på mig, så då fick festen slå igen, riktigt obehaglig känsla men känner inte av något idag som tur är! Ont i rygg och armen idag.. haha jag borde vara lugnare än vad jag är efter olyckan tror ja!

Idag är det sju veckor sen olyckan, tänk hur illa det kunde ha gått, jag hade kunnat suttit i rullstol nu, jag hade kunnat varit förlamad, och jag hade t.o.m kunnat dött.. Men jag klarade mig ifrån allt som kunnat skett och fick stå igår bland vänner och mina föräldrar och dansa och vara på bästa humöret! Det är jag sååå tacksam för! Och det är fantastiskt att jag har återhämtat mig så fort, det är helt otroligt.

Mamma, pappa och jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0