Fredag

Har varit dålig på att blogga den här veckan men det är för att jag äntligen börjar få fullt upp i livet igen utan att bara sitta hemma, haha! Just nu ligger jag på soffan och ska snart börja planera kläder osv för ikväll. Ska fira vän som blivit 20 nu i veckan! Jag ska dock inte dricka något ikväll, börjat få ondare i ryggen och armen råka jag vrida till igår så har fått ondare i den också haha.. Så lika bra att ta det lilla lugna för förra helgen körde jag ju på rätt hårt och slutade med otrolig huvudvärk så aa, kanske bäst att ta det lugnt :)



Don't say you love me unless you really mean it
because I might do something crazy like believe it.
 

No matter how "busy" a persons day might be,
if they "really care" they will always find time for you.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får en fantastisk kväll Mikaela, för det är du värd ♥ Och glöm inte att vara rädd om dig! ♥ Pusspuss

2012-07-06 @ 13:02:55
URL: http://intebaramia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0