en förlust för mig

i fredags var det fest för Claes som fyllt 20, satt innan hemma hos Elin med henne och drack lite cider. Sen kom Bella och Linnea och gick med oss till lokalen.
Igår (lördags) var jag bara hemma och tog det lugnt. Vart en sväng till akuten i östh med Elina också men det gick snabbt och var ingen fara som tur var. Idag har jag bara varit hemma också, åt nyss pizza med lillebror och mamma som pappa hämtade åt oss, mys framför tvn när det är så kasst väder.


I olyckan förlorade jag inte bara mycket av min tid detta år som bara läggs på att vara på sjukhus, mitt luktsinne, känna smärta och dom två veckorna jag var borta.. Jag förlorade faktiskt också det utseende, det ansikte jag var född med. Dom fick bygga upp mitt ansikte i 16 timmar till en kopia av hur jag såg ut innan av ett gäng bilder på mig. Men för mig känns det som en oerhört stor förlust för även om jag är mig lik, så är jag fortfarande bara en kopia av det ansikte som var mitt, det jag hade förr, så likt det kan bli, men inte det ansikte och utseende jag alltid haft och borde ha..


Kommentarer
Postat av: Sanne

<3 <3 <3

2012-07-09 @ 05:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0