Someone is happy!

*slår mig själv på handen* nu har jag varit dålig med skrivandet igen. Men faktiskt så har jag inte haft något roligt att skriva om alls.. fast det har jag nu! ;)
Ja, för det första så går allt bra med mormor! Så himla skönt att allt går åt rätt håll med henne. Hon blev flyttad från Akademiska till sjukhuset i Östhammar där hon ska ligga på rehabilitering ca 3 veckor. Håller tummarna att allt går som planerat och att hon snart får komma hem igen.
I fredags blev det först Alunda, satt med grabbarna ett tag. Sen drog jag därifrån och drog på bio - hihi. Efter det drog jag tillbaka till Alunda då det hade blivit lite fler grabbar, satt där och snackade lite sen kom Cassandra och efter ett tag åkte vi med Mård & Ekkah tbx till Österbybruk så sov sötan hos mig! Igår - lördag, åkte jag till Östhammar, spenderade kvällen med några glas vin och massa film, mysigt värre. Kom hem vid ungefär ett idag. Varit en riktigt bra helg!
Nu börjar jag tagga inför nästa helg som blir fest i Uppsala & knut! Sen i veckan börja planera inför kryssning som blir av om någon helg och en resa som ska göras i år!!


Dör lite varje gång man hör denna vackra låt;
James Blunt - Goodbye my lover.

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.

I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be

I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bare my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0