älska livet

Sitter i skolan, datan är på lagning som jag skrev för några dagar sedan. Får se när den är tillbaka. Jag är en expert på att ha sönder datorer, hmm borde finnas något rekord för det och jag skulle nog slå det direkt kan jag lova, så jävla kass! Och pallar inte mammas & pappas data, seg som fan, tycker iaf jag, så den åker i väggen om jag ska ge mig på och sitta vid den. Jag är inte den som kan sitta och vänta på att saker laddar osv, då får jag spel. För jag har nog damp... ehe

Men aja, sitter ju i skolan så kan lika bra skriva lite.. har inget bättre för mig haha! Har massa att skriva om egentligen men ångrade mig efter jag skrivit och tog bort skiten för jag har mått kasst ett tag nu och gjort massa konstiga saker så jag drar bara ett streck över det! Blickar fram istället och idag mår jag så jävla bra, så jävla lycklig! Älskar den känslan när man mått kasst, allt ser skit ut och det finns ingen lust till något sen är man på topp igen och känner sig KING. Det är underbart. Och sköter jag mina kort rätt så kommer det nog hålla i sig, brukar bli som jag vill ;)

Sanne har kommit tbx från några veckor utomlands,
saknat människan så oerhört! Åk aldrig mer.. isf tar du med mig, deal?!



Kanske snor lillebrors data ikväll och skriver lite! Får seeeee



Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg :)

2012-01-23 @ 11:32:45
URL: http://aevelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0