Livet, killar osv..

Idag har varit en jobbig dag.. drog på möte, bröt ihop, mamma hämta mig, fixa tider för andra möten jag inte tänker gå in på så mycket här. Men som tur har jag världens finaste mamma så hon får mig alltid att må bättre åkte och kollade i affärer för att pigga upp mig, hon köpte en kofta & lite smått och gott åt mig. Bästa mamma.

sen skulle jag svara på

blabla
om kom igen råå: livet, killar, folk i våran äckliga kommun, ööööh sommar! :)


Fick önskat att jag ska skriva lite omom dom ämnena, ska göra mitt bästa för att skriva vad personen vill veta för det är så brett man kan skriva om varje sak men jag ska försöka!

Livet där kan jag just nu inte skriva något vettigt för jag mår väldigt dåligt just nu, blir borta från skolan, mer än vanligt - hehe.. och ska på massa möten osv som ska peppa igång mig igen. Men jag försöker, finns så mycket att kämpa för. Jag ska ta mig i tragen och bli en bättre människa, har gått länge i en trappa som går neråt mer och mer men nu får det vara nog.

Killar ehm.. Är singel som sagt och jag är väldigt petig ändå när det gäller killar - haha tro det eller ej. Men nästa gång jag satsar på ett förhållande till 100 % ska det kännas så rätt det bara kan. Och en kille jag skulle kunna fastna för är en som är väldigt rak på sak, men ändå inte för på - då blir jag pressad och det hatar jag. Men jag måste ändå få veta vad han känner. Jag kräver att bli bekräftad väldigt mycket och jag måste få det bevisat vad killen tycker t.ex att han skriver & säger saker, inte bara när vi är ensamma. Han ska kunna ta mig nära och krama om mig inför sina vänner osv. Jag är rätt krävande tror jag? haha.. Men det viktigaste är att hitta en kille som är snäll mot mig, jag tänker mycket på utseendet osv men att vara snäll & omtänksam är viktigare, det gör även den fulaste människa till den finaste. & något jag tycker är synd är att dagens killar är så jävla tråkiga, tänker mer på vad vänner ska tycka än sig själva. & inte ofta jag får höra av vänner att dom blivit uppvaktade, killar kom igen! Att vinna en tjejs hjärta på bästa sätt är att uppvakta, hur charmigt är inte det på skala ett till tio? svar hundratio! Inte ens vänner till mig som har pojkvänner berättar att dom blir uppvaktade? Aa kanske en gång om året då.. Asså visst, tjejer ska också kunna uppvakta men det ligger lite i våran natur att det är killarnas grej. Och personligen tycker jag själv det skulle vara kul att ha en kille att uppvakta och göra mys för t.ex när han kommer hem, ordna mysig middag osv. & som mia kommenterade på mitt inlägg vid alla hjärtans dag, hur manligt är det inte för den delen?! Rosor är inte dyra, smycken är inte heller speciellt dyrt beroende på vad man letar efter. Nu menar jag inte att man ska lägga ner flera hundra i månaden och uppvakta hela tiden men nån gång ibland, ibland kan man göra mysigare ibland räcker det med tända ljus liksom. Men aja. Jag har min drömprins uppbygd så iaf - Snäll, se bra ut, omtänskam, mysig, impulsiv, gilla planera, kunna överraska - det håller spänningen vid liv!

Folk i våran kommun,
bästa stället att bo på, alla är så äkta och det är harmoni överallt! hehe så var det inte så PPPPPPPPPP... det är nog den falskaste kommunen av alla kan jag tänka mig? Och det är väldigt mycket våld, droger osv häromkring också. Det är nog dock inte värst av alla kommuner kanske men VÄDLIGT mycket har det ökat. Jag ska absolut inte säga vad som är rätt och fel för jag är inte bättre än någon annan, sämre än dom flesta, men jag är bäst på mitt egna lilla sätt ändå? ;) haha.. Men det finns få äkta vänner häromkring. Jag har massa vänner men dom jag litar på och som jag ärligt kan kalla äkta vän när jag tänker efter är nog .. 2, kanske 3. Folk bygger upp sig en falsk personlighet för att klara av att bo här & lär sig att anpassa sig efter vilka vänner man är med, så tror iaf jag. För jag känner nog ingen som är helt äkta som jag aldrig blivit sviken av eller sett igenom på det sättet kan nog säga att det är nog 5 personer som är under 23 år som jag kan säga är äkta i personligheten. Efter den åldren hoppas man ju att folk tagit och växt upp men många som aldrig gör det heller. Jag har sett många vänner jag inte har kontakt med längre bli allt mer falska och falska och egentligen tror jag inte att det handlar om att alla personer här runt är falska & elaka i sig. Jag tror det är att det är en dålig sak detta samhälle spridit och att alla hamnar i den cirkeln tyvärr..

Och sist men inte minst - SOMMAR känner på mig att denna sommar kommer bli den galnaste, bästaste ever. Har massa planerat och jag hoppas jag kommer träffa många av er i Öregrund alla galna kvällar.

Hoppas jag inte fick er att somna och att någon orkade läsa? haha.. Alltid kul när folk skriver och frågar osv så skriva gärna och fråga om det finns annat jag kan svara på eller så! Puss på er, ha en bra dag!


Huhu, några bilder mamma tog för ett tag sen när jag backar upp från gården innan vid drog ut på vägarna och åkte, så fin jag är när jag är koncentrerad.. hahahaah




Kommentarer
Postat av: f.u

ring mig när som helst. vilket tidpunkt på dygnet. om du behöver mig

2012-02-29 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0