usch..

Cassie sov hos mig igår, underbara vän, kollade film och myste. Idag drog vi till Gimo och åt lunch, jag köpte lite små saker till naglarna. Började må sjukt dåligt, som tur finns Felicia, pratade med henne nyss. Samtalet började med klump i halsen och ont i magen och slutade med skratt. Hon är en stjärna, så sjuk humor! Glad att jag har dig. Tatuera sig i veckan också med vännen min, vi är sjuka! ;)

Lillebror mamma & storebror har jag också pratat med, bäst familj.


-

I will tell your story if you die
I will tell your story and keep you alive
The best I can, I will tell them to the children
If we have some, if we have some

That i’ve always felt the feeling we would die young
Some die young, some die young, some, some die young








Kommentarer
Postat av: My

Snygg Mikaela!!

2012-02-27 @ 20:33:10
URL: http://mybrohlin.blogg.se/
Postat av: Tove

Bästa låten någonsin

2012-02-28 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0