shopping gör allt bättre skrev jag förr? falskt.

idag har varit en av dom värsta dagarna i mitt liv.. kommer skriva om dagen lite senare, men som många förstått på facebook så fick min lilla älsklings hund somna in idag vid 5 efter en undersökning tidigare på dagen som visade att han hade svår cancer.. Jag som är en grymt känslig person har tårarna runnit på hela dagen & kvällen, bara brinner i ansiktet på mig, dock skulle det nog göra det på dom flesta som förlorat sin älskade hund.. Aja, jag gjorde ett försök att 'pigga' upp mig själv som inte gjorde något resultat, jag som skrev förr att shopping gör allt bättre? knappast.. detta skickade jag hem iaf..



599:-



299 :-


299:- (inte så snygg, ska sy om den)


179:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0