Look into my eyes and I'll own you

Blev äta sushi & mormors älskade sillåda idag. Låter inte så gott ihop kanske haha men pappa fixa sushi sen kom mamma hem med sillåda från mormor och då var man tvungen att äta båda för båda rätterna är så jäääkla goda.
Nu sitter jag i soffan och äter lite gott med Adam, mamma & pappa och tittar på TV, myspys.. imorgon är det fredag och satan vad jag längtar! Taggad är jag också! Blir styra något med tjejerna, har lite höga förhoppningar måste jag säga.. Har lite bus på g! ;) hihi, hoppas det blir roligt men det tror jag faktiskt. Med bra sällskap blir det mesta bra!

You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a shit

http://www.youtube.com/watch?v=suRsxpoAc5w


Bjuder på att lägga ut lite gamla bilder jag hittade på mig och Felicia




Nyår 2008-2009



Knut 2009  Djävul-Felicia & Ängel-jag



Felicia & en blond Mikaela







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0