Fight for you

Idag har jag bara varit i skolan, ligger i soffan just nu lagom trött och skulle kunna somna vilken sekund som helst men ingen idé att sova nu för då kommer jag inte kunna sova ikväll! Och imorgon blir det vara i Östhammar hela dagen på räddningstjänsten. Kan nog bli himla roligt faktiskt!

Hade jag skrivit.. och hann inte ens lägga ut innan jag somnade.. haha! Vaknade några timmar efter jag skrev. Vaknade och den jävla magkatarren spökar som vanligt.. Hade äckligt ont och mådde illa. Pappa fick åka och köpa glass så det blev lite bättre.

Längtar oerhört till helgen! 
Jason Derulo - Fight for you

It's gonna take a lot to drag me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do
Just like the rain down in Africa
It's gonna take some time but I know you're worth fighting for!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0