Söndag&måndag

Igår efter jag varit på middag hemma hos farmor åkte jag runt lite och pratade med Erk sedan tog jag bussen till Östhammar och gick med Hanna till Agnes, liten stund senare kom Clara och vi åt kex & ost medans vi kollade på skräckisar.. Joel kom också och gjorde oss sällskap! Kollade på Halloween ettan & tvåan, lite passande just nu ju ;) . Sen kom Robin och vi körde hem Joel & Hanna sedan åkte vi runt och pratade lite. Sen körde han hem mig till Agnes igen och vi fortsatte kolla på slutet på Halloween  2 och sedan kom Robin över en snabbis igen och pratade lite skit. När jag och Agnes skulle sova sedan (Clara hade redan somnat) så kollade vi på Mamma Mia, haha vi var smått rädda så lugnade ner oss lite med den! Mamma hämtade mig idag i Östhammar, drog in en sväng på pris stopp och kollade, åkte till mormor och fikade osv. Kom hem och hann inte mer än att sätta mig i sängen så ville Sanne att jag skulle hämta henne så då hämtade jag henne så fikade vi hos mig och snackade lite skit. Vi drog till mormor och pratade lite också. Sedan körde jag hem henne. Nu sitter jag med färg i skallen och ansiktsmask! Ikväll blir det lugnt.


Hahahahaha så jävla vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0