smile and hide

Igår blev det tjejkväll hos Sanne först för att fira henne, åt mat och drack vin. Mycket trevligt! Sen drog jag Emelie, Jennifer & Emilia vidare på 'fest' i Norrskedika. Var inte sådant jävla drag där heller.. Drog hem efter det. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, Isabelle(min kusin) kom hem till oss och ska sova här. Hon och jag ska åka till Gimo imorgon och kolla lite på marknaden, trevligttrevligt.

Have you ever tried to smile and hide your pain,
Even though you're not okey.
I have, I have.
Have you ever been caught in the poring rain,
Wondering if anything can ever be the same, again.

You try to bee proud of who you are,
But still you got to let those teardrops fall, away.







Bror och jag fulade framför kameran




Min fina vän blev 17år!
(duktig jag som bakade ;) )




Kommentarer
Postat av: Isabella szerafia

<3

2011-10-16 @ 09:58:32
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0