ni är världelösa.

'Igår var det maskerad då, började verkligen toppen och hände massa roligt men spårade ur totalt på slutet för min del, lite för mycket alkohol. Vakna upp med svullen & blodig hand och världens baksmälla.. riktig krigare kände jag mig som.. haha nejdå. Folk klagade självklart på mig för det. Visst jag slog lite onödigt mycket och hårt & alla ba 'ååh han blöder, stackars. Vad håller du på med' blablabla. Men ni säger stackars till grabben som brukade göra detta varje helg på folk, varje helg. Så varför är det så synd om honom? Han fick smaka på egna medel. Dock ångrar jag det såklart! Jag bad självklart om ursäkt men aja..  Nu försöker jag ragga upp något att göra, så jävla sugen på att ta något glas vin/gin men inga verkar vara taggade idag för att dom är trötta. Inga som klarar 2dagars? ;) haha!

Man kan tro att man har fullt av vänner runt omkring sig, men när det väl kommer till kritan inser man att man är mer ensam än vad man någonsin kunnat föreställa sig.







Kommentarer
Postat av: Hej du

Skit snygg halloween dräkt! Vart köpte ni den? :)

2011-10-26 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0