make me your radio, turn me up when you feel low

Inte haft någon lust alls att skriva senaste dagarna, har hänt massa knas & jag mår knas.
Igår drog jag med Olivia för att ha en rolig kväll, men inte fan blev det så. Tänker inte direkt gå in på vad som hände men ett svullet öga, mindre hår & bulor i skallen kom man hem med. Idag har jag iaf varit på julmarknad med mamma, det behövdes! var så himla mysigt. Hon köpte ett halsband åt mig som jag ville ha för det kändes verkligen som ett halsband som passade mig just nu.. Sådan 'mask' som ler, för det har varit mycket sådant på senaste att jag ler fast jag känner mig helt tom.. Men det vänder.. Imorgon ska mormor på undersökning hur det är med henne efter behandlingen, jävla sjukdom! Cancer, borde fan inte få finnas.. Hon har fått gå igenom det allt för många gånger och man ska inte ens behöva gå igenom det EN gång... Usch.. Aja ska iaf möta upp mamma & mormor på gränby efter skolan, ska försöka hitta en jacka. Verkar helt omöjligt att hitta någon!!



---------> http://www.youtube.com/watch?v=hdwpXUhi5HE&feature=related  <---------


Kommentarer
Postat av: Mia

Det där med ett svullet öga, mindre hår och bulor i skallen lät inge bra! Du måste var rädd om dig <3 Och om det är någon som är dum så är det bara att säga till för då kommer jag och bankar skiten ur dom ;) Helt sant! Kram på dig!

2011-10-09 @ 17:35:20
URL: http://intebaramia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0