bakfyllaaa..

idag mår jag åt helvetet, så fruktansvärt bakis och.. aa.. fyfan!
Igår hem Elin till mig och vi fixade oss och tagga vidare till Alunda. Satt hemma hos Rasmus ett gäng och drack. Så vaknade idag och var helt förstörd som person.
Var precis och smyckade älskade farfars grav också.. Ett år och sju månader nu sen du lämnade oss, jag saknar dig så himla mycket! Ikväll blir det bara ligga hemma och äta gott med familjen förmodligen.. Får se hur det slutar. Känns både lockande och inte... aja tänker inte gå in på det mer än så men aja får se helt enkelt!

Funderar också på att köra på en kryssning snart igen.. hmm


Bjuder på en bild från någon kväll med tjejerna hos mig




2 bilder från kryssningen med Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0