shopping&bio

Idag.. aa klockan är 00:28 så för att vara noga - IGÅR var jag till farbror blå i Östhammar på förhör. Sedan drog jag till skolan för att ha en lektion efter det blev det Uppsala med brudarna för lite shopping och bio. Riktigt mysigt. Nu kom precis ur badet - otroligt skönt! Ska steka en hamburgare och göra världens torn av sallad, ost, tomater osv. Blev himla sugen. Dock har jag fått allergi mot tomater - allt rött typ. Och nu tål jag nästan ingen frukt heller. Blir bara mer och mer jag inte kan äta. Dock är det ju inte så att jag dör när jag äter haha men får ont i munnen och svullnar så lite onödigt att äta mycket av det ifall det skulle bli värre.. Avokado t.ex som jag åt idag på kina med tjejerna fick jag ont och blev svullen i tungan av .. INTE SÅ HIMLA ROLIGT! *rolig info dock* ;) haha! Aja nu ska jag gå och göra min jävla hamburgare, med tomater! Hoppas jag svullnar igen och kvävs - lätt värt det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0