fy på mig!

Var en vecka och sex dagar sen jag bloggade!! - skjut mä.

Har faktiskt inte haft så mycket på hjärtat att dela med mig av så har bara struntat i det men nu har jag lite att skriva dock! Förra helgen på fredag drog jag med Emilia till Östhammar och drack med Erik och Kalle. Sen på lördagen hade jag middag hos mig med tjejerna. Var mysigt, sen drog vi hem till Johan och satt där. Mycket trevlig kväll. Veckan var full av massa skola och i onsdags var jag på inredningsparty hos Elin Söderqvist, mysigt! Denna helg är snart över .. usch hur fort helgerna går. Igår(fredags) var jag med Cassandra i Östhammar och drack - blev alldeles för full. Blev full som en kastrull! Idag har jag bara legat hemma, tänt lite ljus på mitt rum och ligger i min jumpsuit ska snart slå på en film. Har tidigare på kvällen ätit gott i soffan med mamma och pappa. Juste! en rätt rolig händelse i veckan var att jag var upp i sadeln igen och red med Tove! Roligt som satan.
Funderar på att köpa cross gör jag också.. haha

HAH
http://www.youtube.com/watch?v=cGnBIOI11rE









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0