en hemsk dröm.. hah

Hade en frukstansvärd dröm inatt.. Pratade med tjejerna Hanna, Rebecca, & Sanna & våran lärare Lotta igår om alkohol och att man kan göra saker man ångrar dagen efter osv... Aja iaf så i min dröm vaknade jag på ett golv och hade gjort vääärsta sidcuten (typ halva skallen) och jag var helst förstörd för jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna göra det. (menar absolut inte att det är fult för vissa passar ju verkligen bra i det!).. och skulle iaf tydligen besöka Lotta berätta vad som hade hänt och bad henne om hjälp, vet inte vad hon skulle göra åt saken men haha! och då stod hon bara och skrattade och sa att det var rätt åt mig medans tjejerna stod och grinade med mig, vi var verkligen helt förstörda.. Haha vilka fina vänner jag har. När jag vaknade kände jag vädligt fort efter i skallen om mitt hår var kvar!

Kan ju hoppas att jag inte vaknar på söndag med sidcut iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0