baramunnar ~

I måndags var jag till sjukhuset tog lite prover osv. Gick helt okej.
Idag har jag varit i skolan efter en veckas ledighet. Halva tiden av gymnasiet är snart klart. 'bara' 1 & ½ år kvar sen är helvetet över. Om jag ens kommer gå klart, det är ju den stora frågan just nu.. slö jag är!
Aja var iaf trevligt att träffa tjejerna idag, dock några träffade jag under 'lovet' men! På fredag ska jag gå i skolan från åtta på morgonen (börjar i vanliga fall tolv..) till tre , känns segt haha. Sen vid tre blir det mot Östhammar & ta kort för att fixa nytt leg & pass osv. Sen sitta från fem till åtta typ på jäkla kurs med mamma & pappa. Inte så fruktansvärt taggad för att spendera min fredag där men på lördag fyller jag och storebror år!! Då blir det paket och äta med släkten på dagen osv sen blir det greppa flaskan!





Lägger ut en bild på sötaste Alfred också!
Min kusins barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0