vänskap

Jag måste bara skriva att Cassandra, jag är så jävla glad över dig!
En solstråle är vad du är som sprider glädje omkring dig. Alla behöver
en sådan som dig, då skulle varje människa vara lycklig.
Vi var tajta som satan när vi var yngre och sedan efter år så kan
vi bara ta upp vänskapen och får den så tajt igen! Det är vad
äkta vänskap är, hur länge man än är ifrån varandra så vet man
ändå vart man har varandra och det är som man aldrig varit ifrån
varandra när men sedan börjar prata!
Jag älskar dig min vän <3



En bild från när vi var runt 13 år. Söta!



Vi nu, 17 år!


Kommentarer
Postat av: cassandra

Så jävla gullig Mikaela! håller verkligen med det du skriver och tycker det är så kul att vi umgås igen. Har så jävla kul med dig och vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte drog me mig ut på galenskaper! Du är braaaaaaa, och jag älskar dig med min fina vän!

2011-12-18 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0