Uppsala med mamma

Låg vaken till typ 4-5 för det blåste som fan ute så var lite rädd - mwihihi. Spenderade natten med sociala människor på fb och filmer. Såg en grym film - Dream House. Lite konstig men jag grinade som en dåre. Aja mamma väckte mig vid typ 8-9 så då drog vi till Uppsala och handlade lite saker. Var inte ute efter något speciellt men hittade lite smått och gott! Hälsade på mormor på sjukhuset också, stackars älskade mormor! Min morbror och mormors bror & fru var där också så vi fikade lite. Nu ligger jag bara på sängen, ska färga håret tänkte jag och ska hoppa in i duschen. Får se vad kvällen bjuder på men satsar nog på att det blir lugnt. Ska ringa Cassie snart och planera nyår också, taggad!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

nu tycker jag att du ska uppdatera din blogg!

2012-01-02 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0