tills hjärtat slutar slå!

Har bara varit i skolan idag, städat mitt rum och jag har 'själv förvånad' städat min garderob! Har halva garderoben uppe också men aja det mesta blev städat nu iaf. Slängde massa också. Nu är det fint och mysigt på rummet, lite ljus tända just nu och sitter och lyssnar på gammal & fin musik!
Snart är det jul, andra julen utan min älskade farfar. Jag saknar dig så mycket att det gör ont, att se kort på dig så svider det direkt i hjärtat och ögonen.. Jag får fira den extra mycket tillsammans med farmor & mormor - jag älskar er. Morfar, minns jag inte så mycket av men älskar & saknar dig ändå!
Skulle göra allt för att få er tillbaka i livet, ni fattas!

För att inte deppa ihop helt! Imorgon är det fredag, ska spenderas med att först fixa mamma och skicka iväg henne och pappa på kryssning i 24 timmar. Sen kommer lite brudar hit och vi ska börja dricka lite och ha det trevligt. Sen får vi se vad vi taggar vidare på!



Ett gammalt kort på pappa, lillebror och farfar



För 16 år sedan på mitt dop. Mamma, morfar som bär mig och storebror







Före & efter - en del av kläderna.



haha vet inte varför..




Pepparkaks'tornet' jag gjorde vart extra fint med ett ljus i!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0