slut som artist!

Igår kom Sanne över och vi tog ett glas och satt och laddade för att annat trevligt folk skulle komma! Cassie kom, sedan kom ett gäng grabbar. Var riktigt trevligt faktiskt, musik spel & skratt. Sedan åkte jag och Cassie vidare. När vi vaknat och skulle hoppa på bussen hem blev ett snabbt spring vid centralen in på en toa, för jag trodde jag skulle DÖ. Så himla bakis. Sen blev det frukost på donken också! Kom hem vid ett. Bara slöat i soffan, blir lugnt för min del ikväll. Väntar just nu på att mamma och pappa ska komma hem från kryssningen med kebabtallrik åt mig och lillebror. Erk var snäll och hämtade dom och deras vänner.


(bilden är INTE seriös måste jag påpeka)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0