haha!

Inlägget hann vara ute i 1 timme och 15 minuter och 143 läsare har läst på den korta tiden. Spännande att se hur många det är som varit in på bloggen ikväll. Kanske blir ett rekord av läsare idag! ;)
Fick dom reaktioner jag ville ha iaf, sekunden efter fick jag både sms och folk skrev i chatten och tyckte det var så jävla rätt så är antagligen är det många som delar samma åsikt som mig.

Och till många av er - ta absolut inte åt er i onödan! Tänker man efter vet man exakt vilka jag syftar på och jag tycker det är onödigt av många att ta åt sig när ni vet att det jag skrev inte stämmer in!









Fick en tidig julklapp utav mamma och pappa.
Fred perry skorna jag önskade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0