Fyra dagar kvar tills jul!

Idag har jag enbart legat och tagit det lugnt och skrivit en sak på engelskan som jag ska skicka in imorgon. Så jäävla skönt med lov!!!!!!! Igår fick jag, Cassie & Bella för oss att vi skulle ut på något så vid nio blev det bussen till Alunda för att ta några glas med grabbarna. Beställde även två ringar i silver igår, kände hur det kliade i fingrarna för att jag var tvungen att shoppa något så hittade två söta ringar, dom kommer antagligen hem innan fredag. Skulle ta 1-3 dagar! Och på fredag blir det åka och handla julklappar, inte köpt en endaste än! Lite sent ute :| haha aja blir bra ändå!



Hoppas verkligen jag kommer kunna ha dom!
Tycker det är svårt att beställa storlekar på ringar i mm.
Jag mätte en annan ring jag alltid använder men alla fingrar är ju lite olika smala/tjocka så håller tummarna! Annars blir det bara skicka tillbaka men det är enbart drygt. Haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0