Då var denna jul över!

Ni får ursäkta att jag inte skrivit på nån dag!
I söndags blev det upp vid halv åtta för att sedan möta upp Bella halv nio vid stationen, alkohol vid 10 tiden med Bella under bandyn i sporthallen vilket slutade med slagsmål så dom la ner så alla fick gå hem - lite små tråkigt! Drog hem till mig och åt mat och fixa&trixa. Bella slaggade någon timme. Sen kom Tilda och Lisa hit också, sen drog vi vidare till Tilda och drack, Rebbe & Jossan kom ett tag också. Sen drog jag och Lisa till bror min, sen vidare till Erik. Kvällen var heeelt spårad ett tag med det ordnade sig. Helt okej kväll. Måndagen blev bara chill med ett gäng, pizza osv - strandard när man är bakis.
Om några timmar blir upp för att åka till stan med mamma och hälsa på mormor på sjukhuset och shoppa!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0